kategoria MORE 3 TEAM

Formuła dostępna od 16 roku życia.

Zasady rywalizacji w sztafecie MORE 3 TEAM

  1. Drużyna otrzymuje jeden chip pomiarowy, zakładany na nadgarstek lub przedramię.
  2. Na starcie (Landing) staje dowolny zawodnik z drużyny. Na komendę sędziego rozpoczyna rywalizację.
  3. Pozostali zawodnicy mogą oczekiwać w pobliżu wejścia lub wyjścia z dowolnej strefy taktycznej – tam może nastąpić zmiana.
  4. Zmiana zawodnika następuje przez przekazanie chipa innej osobie z drużyny. Nowy zawodnik zakłada chip i kontynuuje rywalizację. Dozwolona jest nieograniczona liczba zmian.
  5. Zawodnik może opuścić strefę taktyczną i przekazać chip innej osobie z drużyny. W takim przypadku nowy zawodnik zaczyna od pierwszej przeszkody w tej strefie i pokonuje ją w całości.
  6. Na trasie i w każdej strefie przeszkód może znajdować się tylko jeden zawodnik z danej drużyny.
  7. Każdy z zawodników sztafety musi pokonać co najmniej jedną pętlę biegową oraz co najmniej jedną strefę taktyczną.
  8. Po ukończeniu czwartej strefy taktycznej zespół łączy się i od tego momentu kontynuuje w pełnym składzie (3 osoby). Przeszkody pokonywane są zespołowo:
  • Przenoszenie fantoma – zadanie polega na przeniesieniu worka obciążeniowego o masie 60 kg wyznaczoną trasą.
  • Laser Zone – każdy zawodnik oddaje strzały na wspólnym torze. Celem jest wykonanie 5 celnych trafień przez każdego zawodnika. W przypadku braku trafień, pistolet przekazuje się kolejnemu członkowi drużyny.
  • MORE-UP (wersja zespołowa) – wejście na ścianę bez użycia dodatkowej liny.
 
Meta: Zawodnicy przekraczają linię mety wspólnie. Maksymalna odległość między nimi to 1 metr.

MORE 3 TEAM - Lista przeszkód

2 m Wall

ściana 2 m wysokości

3 Log

Przejście konstrukcji złożonej z 3 poziomych pni rozstawionych co 80 cm od siebie, z czego każdy pień jest wyżej od poprzedniego o 1 m

A Frame cargo

przejście po siatce o konstrukcji piramidy

Ammo Can Carry

przeniesienie na dystansie 25 m dwóch skrzynek „amunicji”

B-Wall

zadaniem zawodnika jest pokonanie ściany o wysokości 2,7 m. Na wysokości 2 m w ścianie jest szczelina, którą można wykorzystać do wejścia.

Bag Carry

przeniesienie worka obciążeniowego na dystansie 50 m

Balance Beam

zestaw równoważni nieruchome belki

Balance Wall

Dojście do ściany po skośnej belce, przejście przez nią i zejście w dół po drugiej stronie

Cannon Ball Carry

przenoszenie „kuli armatniej” męska waży 30 kg, damska 20 kg

Cargo net

wejście po pionowej siatce, i zejście po drugiej stronie

Combat Ladder

zawodnik wchodzi na drabinkę o wysokości 4 m, po dotknięciu elementu konstrukcji na której zawieszono drabinę, schodzi. Zabroniony jest zeskok

Easy Rings

Przejście po ringach z użyciem rąk i nóg

Giant Ladder

przejście po ukośnej konstrukcji wielkiej drabiny, zejście z drugiej strony

Irish Table

zadaniem zawodnika jest przejście górą ponad drewnianą belką zamocowaną na nogach o wysokości 2 m.

Landing

spektakularny start z podestu po gigantycznych schodach

Laser zone

Strzelanie z pistoletu (5 trafień z odległości 10 m)

Low Crawl

czołganie pod zasiekami

Monkey Bar

6 m – zadaniem zawodnika jest pokonanie przeszkody monkey bar o długości 6m

More UP

Pochyła ściana z liną ułatwiającą wejście

Over Under Logs

pokonywanie belek i niskich ścian górą i dołem

Rope Climb

zadaniem zawodnika jest wejście na linę o długości 5 metrów aż do dotknięcia elementu konstrukcji na której wisi lina.

Tactical Ropes

Przejście ponad ziemią odcinka 3 metry po 4 linach zawieszonych na konstrukcji.

Tunnel

przejście przez ciasny tunel

Tyre Flip

przerzucanie dużej opony 5 razy

Under Bar A (lowrig)

przejście po elementach nisko nad ziemią z użyciem rąk i nóg (trasa A)