kategoria MORE 3 TEAM
- dystans: 8 km
- przeszkód: 25
- wpisowe: - od 369 PLN
Formuła dostępna od 16 roku życia.
Zasady rywalizacji w sztafecie MORE 3 TEAM
- Drużyna otrzymuje jeden chip pomiarowy, zakładany na nadgarstek lub przedramię.
- Na starcie (Landing) staje dowolny zawodnik z drużyny. Na komendę sędziego rozpoczyna rywalizację.
- Pozostali zawodnicy mogą oczekiwać w pobliżu wejścia lub wyjścia z dowolnej strefy taktycznej – tam może nastąpić zmiana.
- Zmiana zawodnika następuje przez przekazanie chipa innej osobie z drużyny. Nowy zawodnik zakłada chip i kontynuuje rywalizację. Dozwolona jest nieograniczona liczba zmian.
- Zawodnik może opuścić strefę taktyczną i przekazać chip innej osobie z drużyny. W takim przypadku nowy zawodnik zaczyna od pierwszej przeszkody w tej strefie i pokonuje ją w całości.
- Na trasie i w każdej strefie przeszkód może znajdować się tylko jeden zawodnik z danej drużyny.
- Każdy z zawodników sztafety musi pokonać co najmniej jedną pętlę biegową oraz co najmniej jedną strefę taktyczną.
- Po ukończeniu czwartej strefy taktycznej zespół łączy się i od tego momentu kontynuuje w pełnym składzie (3 osoby). Przeszkody pokonywane są zespołowo:
- Przenoszenie fantoma – zadanie polega na przeniesieniu worka obciążeniowego o masie 60 kg wyznaczoną trasą.
- Laser Zone – każdy zawodnik oddaje strzały na wspólnym torze. Celem jest wykonanie 5 celnych trafień przez każdego zawodnika. W przypadku braku trafień, pistolet przekazuje się kolejnemu członkowi drużyny.
- MORE-UP (wersja zespołowa) – wejście na ścianę bez użycia dodatkowej liny.
Meta: Zawodnicy przekraczają linię mety wspólnie. Maksymalna odległość między nimi to 1 metr.
MORE 3 TEAM - Lista przeszkód
2 m Wall
ściana 2 m wysokości
3 Log
Przejście konstrukcji złożonej z 3 poziomych pni rozstawionych co 80 cm od siebie, z czego każdy pień jest wyżej od poprzedniego o 1 m
A Frame cargo
przejście po siatce o konstrukcji piramidy
Ammo Can Carry
przeniesienie na dystansie 25 m dwóch skrzynek „amunicji”
B-Wall
zadaniem zawodnika jest pokonanie ściany o wysokości 2,7 m. Na wysokości 2 m w ścianie jest szczelina, którą można wykorzystać do wejścia.
Bag Carry
przeniesienie worka obciążeniowego na dystansie 50 m
Balance Beam
zestaw równoważni nieruchome belki
Balance Wall
Dojście do ściany po skośnej belce, przejście przez nią i zejście w dół po drugiej stronie
Cannon Ball Carry
przenoszenie „kuli armatniej” męska waży 30 kg, damska 20 kg
Cargo net
wejście po pionowej siatce, i zejście po drugiej stronie
Combat Ladder
zawodnik wchodzi na drabinkę o wysokości 4 m, po dotknięciu elementu konstrukcji na której zawieszono drabinę, schodzi. Zabroniony jest zeskok
Easy Rings
Przejście po ringach z użyciem rąk i nóg
Giant Ladder
przejście po ukośnej konstrukcji wielkiej drabiny, zejście z drugiej strony
Irish Table
zadaniem zawodnika jest przejście górą ponad drewnianą belką zamocowaną na nogach o wysokości 2 m.
Landing
spektakularny start z podestu po gigantycznych schodach
Laser zone
Strzelanie z pistoletu (5 trafień z odległości 10 m)
Low Crawl
czołganie pod zasiekami
Monkey Bar
6 m – zadaniem zawodnika jest pokonanie przeszkody monkey bar o długości 6m
More UP
Pochyła ściana z liną ułatwiającą wejście
Over Under Logs
pokonywanie belek i niskich ścian górą i dołem
Rope Climb
zadaniem zawodnika jest wejście na linę o długości 5 metrów aż do dotknięcia elementu konstrukcji na której wisi lina.
Tactical Ropes
Przejście ponad ziemią odcinka 3 metry po 4 linach zawieszonych na konstrukcji.
Tunnel
przejście przez ciasny tunel
Tyre Flip
przerzucanie dużej opony 5 razy
Under Bar A (lowrig)
przejście po elementach nisko nad ziemią z użyciem rąk i nóg (trasa A)